© copyright s.v.Tivoli

(Wedstrijd)verslag - 1

13 september 2015

Tivoli 2 - Nuenen 5 (4-7)

Door onze redacteur Pascal Janssen In een wedstrijd die voor onze conditiegesteldheid te lang duurde verloren wij terecht van de jonge honden uit Nuenen die vorig jaar kampioen waren geworden in de 6e klasse. De eerste helft bleven we goed bij en ging het spel nog op en neer. Gelegenheidsscheidsrechter Stef hielp ons enorm uit de brand nadat Wim Vermeulen ons in de steek had gelaten. Na rust bleek het conditieverschil overduidelijk al had Nuenen wel wat geluk met sommige afrondingen. De mooiste goal van hen was ook een lucky maar de overwinning was zeker verdient voor onze opponent. Marc scoorde drie keer waarvan een vanaf de strafschopstip en onze vierde treffer kwam van de voet van de goed ingevallen Petje. Volgende week beter...
2015-16 2015-16